اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ برتر والیبال بانوان| هاشمی: با قهرمانی خودمان را به جامعه والیبال ثابت کردیم

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا بعد از قهرمانی گفت: توانستیم بعد از کسب عنوان نخست در مسابقات امسال خودمان را به جامعه والیبال ثابت کنیم.

لیگ برتر والیبال بانوان| هاشمی: با قهرمانی خودمان را به جامعه والیبال ثابت کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان سایپا با برتری ۳ بر صفر مقابل شهرداری قزوین موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

مریم هاشمی بعد از این بازی اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. با اشتباهات بسیار کم توانستیم ۳ امتیاز را کسب کرده و بدون باخت قهرمان لیگ برتر شویم.

وی افزود: از باشگاه، مدیر عامل و کسانی که کمک و حمایت کردند تشکر می‌کنم‌. از بازیکنان و کادر هم تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و این قهرمانی را کسب کردند.

سرمربی والیبال بانوان سایپا یادآور شد: سال گذشته هم ما قهرمان شدیم اما به خاطر کرونا شرایط خاص بود و قهرمانی نمود خاصی نداشت اما امسال با این قهرمانی توانستیم خودمان را به جامعه والیبال ثابت کنیم.

اکرم قهرمانی سرمربی شهرداری قزوین بعد از بازی امروز شاگردانش مقابل سایپا اظهار داشت: بازیکنان سایپا امروز قدرتمند بازی کردند، دلیل بد بازی کردن ما هم فکر می‌کنم این بود که بچه‌ها بی انگیزه بودند.

وی افزود: توقع برد نداشتم اما فکر می‌کردم بچه‌ها بهتر بازی کنند. این بی‌انگیزگی روی بازی تیم تاثیر گذاشت. هدف همه تیم‌ها در لیگ کسب قهرمانی است و تلاش ما حداقل کسب سکوی سوم بود اما به دلیل آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنان و بی‌انگیزگی تیم نتوانستیم سکویی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول